+38 098 792 4050

пр-т. Небесної Сотні, 15

Для швидкого зв'язку напишіть нам у:

ЧАСТО ЗАДАВАНІ ПИТАННЯ

Як я дізнаюся, що замовлення доставлено?

Після того, як кур'єр надішле звіт про доставку замовлення, ми надішлемо вам повідомлення. Якщо ви не отримали повідомлення, зв'яжіться з нами, вказавши ідентифікатор замовлення, і ми перевіримо його для вас.

Що станеться із замовленням, якщо ми не додзвонимося до одержувача?

Ваше замовлення не буде доставлено, якщо з одержувачем неможливо зв'язатися телефоном. Ми повідомимо вас, якщо не зможемо зв'язатися з одержувачем та запропонуємо кілька варіантів.

Зверніть увагу, що при доставці без дзвінка замовлення вважається виконаним, навіть якщо одержувача немає вдома і нема кому отримати букет. Це означає, що можна залишити квіти у сусіда.

Я не знаю адресу одержувачки, але маю її телефон. Ви можете організувати доставку кольорів?

Так, ми можемо зателефонувати одержувачу та уточнити адресу проживання. Потім ми організуємо доставку до місця проживання.

Квіти були погано доставлені, і я не задоволений. Як це вирішити?

Для наших клієнтів та наших квіткових партнерів важливо забезпечити високий рівень обслуговування. Якщо ви вважаєте, що квіти були доставлені несвіжими, будь ласка, повідомте нам про це якнайшвидше. На ваш запит флорист був повідомлений, і ми працюємо над повторною доставкою букета. У той же час вони зберуть та утилізують будь-які старі квіти.

Зверніть увагу, якщо в інформації зазначено, що квіти були доставлені свіжими, але втратили свою свіжість через незалежну від флориста причину (одержувач вчасно не поставив їх у воду, залишив на сонці тощо), або якщо скарга на несвіжі квіти надійшла пізніше ніж через 2 дні після доставки, то ми не несемо відповідальності за квіти, що втратили свіжість.

Як оформити замовлення?

Замовити квіти на нашому веб-сайті дуже просто. Просто виберіть подарунок, повідомлення картки та інформацію про доставку та сплатіть покупку різними способами. Оформлення замовлення на сайті не повинно викликати труднощів. Але якщо ви все ж таки відчуваєте труднощі, зв'яжіться з нами по телефону або електронною поштою, і ми вживемо термінових заходів за вашим запитом.

Я не знайшов у вас букет, що сподобався мені, можете зробити по фото?

Ми цінуємо ваш інтерес до каталогізації букета квітів або подарунка, який ви хотіли б, щоб ми створили для вас, і нам шкода чути, що ви не знайшли потрібних варіантів у нашому онлайн-каталозі. Ми дозволяємо клієнтам надсилати нам зображення з Інтернету, щоб ми могли створювати персональні букети

Чи відповідає букет, що доставлений тому, що представлений в каталозі на сайті?

Вибираючи букет, ви можете вказати бажані квіти та кольори. Ми постараємося підібрати вам відповідні квіти за зображенням. За відсутності деяких компонентів букета або композиції ми зв'яжемося з вами та погодимо альтернативу зі встановленими вами правилами заміни)

Незважаючи на наявність всіх компонентів, дизайн кожного букета може відрізнятися. Це тому, що флористика – це мистецтво, і, як і будь-яке мистецтво, її ніколи не можна повністю відтворити за командою. Це може статися, коли букет, який збирає флорист, трохи відрізняється від того, що зображено у каталозі.

ЗАДАТИ СВОЄ ПИТАННЯ

    5/5 - (2 votes)